• Maria • 18-07-2019 17:34 • Okropna obsługa! Nie polecam. Pani w rejestracji arogancka, nieuprzejma, odstrasza pacjentów. Jak tak dalej pójdzie to nikt nie będzie przychodził. Zgadzam się z osobami, które piszą, że dzwonią, chcą się umówić , to nie , trzeba dzwonić na drugi dzień. Jak już się zadzwoni rano to dziwne, bo już nie ma miejsc. Ta Pani rejestratorka zachowuje się tak , jakby była właścicielką tej przychodni. Do właściciela przychodni- proszę czytać te maile, bo podobno tylu zadowolonych pacjentów, a wystarczy poczytać poprzednie maile. Gdyby nie ta pani, to by była naprawdę fajna przychodnia. Na każdym kroku odpowiada, że jak się komuś nie podoba to może iść gdzie indziej. To są standardy?! Na jakim poziomie!?
• Ja
• 26-11-2019 08:51 • Pani Dorota z rejestracji jest nieuprzejma arogancka i kompletnie nie wie nic o prawach pacjenta. Zachowuje się tak, jak gdyby każdy, kto wchodzi do przychodni, zabierał jej powietrze do oddychania. Wielka księżniczka. Powinna oddać miejsce pracy młodym a nie siedzieć na stołku. Podejrzewam, że przychodnia prowadzi fałszywe karty pacjentów wyciągając tym samym pieniądze z NFZu. Polecam każdemu pacjentowi zajrzeć do swojej karty i sprawdzić czy przypadkiem nie ma w niej wpisanego np. złamania nogi. Napisze skargę na te przychodnie do NFZu i RPP, ale muszę jeszcze zdobyć dowód na nie przestrzeganie RODO. Wtedy będzie komplet bo praw pacjenta też nie przestrzegają. • Edyta
• 05-12-2019 07:19 • Kobiety pracują na recepcji PORAŻKA! , jak za czasów PRL. • Aneta
• 13-02-2020 08:14 • Ta placówka to. 99% negatywnych komentarzy z powodu recepcji. Te kwoki są żywcem wyjęte z filmów Barei. Odradzam dla ludzi, którzy mają choć trochę szacunku dla samego siebie. • Mariusz
• 13-02-2020 08:24 • Czy właściciel tego obiektu żyje? Jest pełni władzy umysłowej? Widzisz te niezmieniające się negatywne opinie nt. komunistycznej obsługi? Z wyjątkiem dwóch lekarzy i jednej recepcjonistki ten obiekt jest sam sobie. Reszta od pługu oderwana, która nigdy nie powinna mieć kontaktu z człowiekiem.
• Max
• 15-01-2021 12:37 • Obsługa recepcyjna na poziomie PRLu . Bareja od tych kobiet mógłby się uczyć pisania scenariuszy na temat chamstwa. Dziwię się kierownikowi na brak reakcji, ponieważ 95%To złe opinie. Chyba że to rodzina🤔broń Panie Boże . Proponuję skargi do Rzecznika Praw Pacjenta może się zmieni obsługa. Lekarze są super A zwłaszcza Pan doktor! Pozdrawiam lekarzy👍
• Maria
• 18-07-2019 17:34
• Okropna obsługa! Nie polecam. Pani w rejestracji arogancka, nieuprzejma, odstrasza pacjentów. Jak tak dalej pójdzie to nikt nie będzie przychodził. Zgadzam się z osobami, które piszą, że dzwonią, chcą się umówić , to nie , trzeba dzwonić na drugi dzień. Jak już się zadzwoni rano to dziwne, bo już nie ma miejsc. Ta Pani rejestratorka zachowuje się tak , jakby była właścicielką tej przychodni.
Do właściciela przychodni- proszę czytać te maile, bo podobno tylu zadowolonych pacjentów, a wystarczy poczytać poprzednie maile. Gdyby nie ta pani, to by była naprawdę fajna przychodnia. Na każdym kroku odpowiada, że jak się komuś nie podoba to może iść gdzie indziej. To są standardy?! Na jakim poziomie!?
• Ja
• 26-11-2019 08:51
• Pani Dorota z rejestracji jest nieuprzejma arogancka i kompletnie nie wie nic o prawach pacjenta. Zachowuje się tak, jak gdyby każdy, kto wchodzi do przychodni, zabierał jej powietrze do oddychania. Wielka księżniczka. Powinna oddać miejsce pracy młodym a nie siedzieć na stołku. Podejrzewam, że przychodnia prowadzi fałszywe karty pacjentów wyciągając tym samym pieniądze z NFZu. Polecam każdemu pacjentowi zajrzeć do swojej karty i sprawdzić czy przypadkiem nie ma w niej wpisanego np. złamania nogi. Napisze skargę na te przychodnie do NFZu i RPP, ale muszę jeszcze zdobyć dowód na nie przestrzeganie RODO. Wtedy będzie komplet bo praw pacjenta też nie przestrzegają.
• Edyta
• 05-12-2019 07:19
• Kobiety pracują na recepcji PORAŻKA! , jak za czasów PRL.
• Aneta
• 13-02-2020 08:14
• Ta placówka to. 99% negatywnych komentarzy z powodu recepcji. Te kwoki są żywcem wyjęte z filmów Barei. Odradzam dla ludzi, którzy mają choć trochę szacunku dla samego siebie.
• Mariusz
• 13-02-2020 08:24
• Czy właściciel tego obiektu żyje? Jest pełni władzy umysłowej? Widzisz te niezmieniające się negatywne opinie nt. komunistycznej obsługi? Z wyjątkiem dwóch lekarzy i jednej recepcjonistki ten obiekt jest sam sobie. Reszta od pługu oderwana, która nigdy nie powinna mieć kontaktu z człowiekiem.
• Max
• 15-01-2021 12:37
• Obsługa recepcyjna na poziomie PRLu . Bareja od tych kobiet mógłby się uczyć pisania scenariuszy na temat chamstwa. Dziwię się kierownikowi na brak reakcji, ponieważ 95%To złe opinie. Chyba że to rodzina🤔broń Panie Boże . Proponuję skargi do Rzecznika Praw Pacjenta może się zmieni obsługa. Lekarze są super A zwłaszcza Pan doktor! Pozdrawiam lekarzy👍