Wojska Polskiego 9
Milicz

Informacje podstawowe

Telefon: 513 715 291
e-mail: [email protected]

Godziny otwarcia

PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-17:00

Dodatkowe informacje

Jest to apteka ogólnodostępna, zezwolenie na jej otwarcie (o numerze WIF-WR-I.8520.1.52.2015) wydano 16 września 2015 r.

Opinie o: dr. Max

Dodaj opinię
Zygmunt Nawrocki
1/5
21-05-2021 16:46
Jestem zwiedziony , oszukany i okradziony . Od stycznia 2020 roku wykupywałem w aptece dr. Max w Miliczu lek o nazwie ELIQUIS 5mg dla mojej żony, w cenie 149,99 zł za opakowanie . 20.12.2020 r. przedłożyłem nową receptę z kod. 1476 na 6 opakowań uzgadniając w.w. cenę . Pobrałem z tej recepty 4 opakowania . Dnia 20.05. chciałem pobrać następne opakowanie , które wystarcza na 28 dni . Zostałem odprawiony bez leku chyba że zapłacę 100 % więcej-tak 100% . Pobieranie tego leku nie można przerwać . Recepta została zakodowana w tej aptece i nie ma możliwości kupić w innej i co robić dalej ? Mam jeszcze 4 szt. tabletek tj. na dwa dni .
Nie wierzę w żadne tłumaczenia . Zakodowanie recepty do sukcesywnego pobierania jest równoznaczne z zwarciem umowy i nie wolno zmieniac ich warunków w trakcie realizacji . Zatem krótkie pytanie - dlaczego ja mam dopłacić 130,00 zł na opakowaniu , żeby zarobiła apteka ?
Zygmunt Nawrocki
Milicz
Kierownik Apteki
5/5
19-06-2021 13:13
Dzień dobry

Odnosząc się do opinii Pana Zygmunta chcę wyraźnie zaznaczyć, że Pan Zygmunt nie rozumie zasad refundacji leków, wprowadzanych zmian i że nie jest to zależne od apteki.
Opinia jest krzywdząca, tym bardziej że po rozmowie telefonicznej Pan Zygmunt zadeklarował się przeprosić pracowników apteki, którzy próbowali na wszelki sposób wytłumaczyć na czym polegała zmiana ceny leku z pełnopłatnego na cenę urzędową, na którą apteka nie ma wpływu, a których potraktował bardzo nieprzyjemnie.
Jestem zawiedziony Pana postawą bo obiecał mi Pan przeprosiny. Łatwo jest napisać krzywdzącą opinię i przede wszystkim nieprawdziwą. Kierował się Pan nie faktami a własnymi odczuciami i własną interpretacją przepisów prawa farmaceutycznego.
Jako Kierownik Apteki Dr.Max dbam w szczególności o dobro naszych Pacjentów ale również będę bronić dobrego imienia naszej apteki.
Zygmunt Nawrocki
1/5
16-09-2021 18:14
Pan Kierownik Apteki Dr.Max w Miliczu
Odnosząc się o riposty Pan z dnia 19.06.2021 roku godz. 13.13, zwracam Panu uwagę , że nie w Pana gestii określenie mnie jako człowieka o ograniczonych możliwościach "rozumienia". Nie mam żadnych obowiązków rozumienia czy nie zasad refundacji /ten lek nie jest refundowany/ bo byłem tylko Waszym pacjentem - przy okazji ostrzegam Miliczan , że może ich spotkać podobna sytuacja . Proszę mi wskazać jedno słowo w mojej opinii , które jest nieprawdziwe lub obrażliwe . Zostałem odprawiony przez Pana pracownicę po pytaniu co mam teraz zrobić cyt. Iść z pretensjami do Ministra . I za to że zostałem "spławiony" ze swoim problemem mam przepraszać ? To Waszym obowiązkiem jest tak długo tłumaczyć , az taki jak ja "nierozumny" zrozumie . Fakt - chcąc przerwać Pana monolog telefoniczny powiedziałem - "jak uznam że że nie miałem racji to przeproszę pracownicę". Chyba jednak miałem rację bo Pan "biegusiem" załatwił ten lek na wyznaczoną godzinę i po ustalonej cenie . Niech Pan tutaj nie podpina sobie aureolki bo ten lek znalazłem w te cenie w kilku aptekach , problem był tylko z receptą .
Reasumując , nie pozwalam aby Pan w tak bezczelny sposób mnie krytykował . Przypominam Panu o obowiązkach usługodawcy wobec usługobiorcy .
Zygmunt Nawrocki
były pacjent apteki Dr.Max