Bruzdowa 100F
Warszawa

Informacje podstawowe

numer księgi: 000000237681
data rejestracji: 10-03-2021

Komórki organizacyjne

Punkt Pobrań - Królewska
Królewska 27, Warszawa
local_phone22 688 70 44
Punkt Pobrań - Krucza
Krucza 36, Warszawa
local_phone22 688 70 44
Punkt Pobrań - Ujazdowskie
al. Aleje Ujazdowskie 1, Warszawa
local_phone22 688 70 44
Punkt Pobrań Warszawa Ursus
Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 1C, Warszawa
local_phone22 688 70 44
Punkt Szczepień
Wacława Moczydłowskiego 2, Brwinów
local_phone22 308 88 99
Punkt Szczepień - Kraków
Osiedle Dywizjonu 303 62b, Kraków
local_phone881 221 433
Punkt Szczepień - Królewska
Królewska 27, Warszawa
local_phone22 688 70 44
Punkt Szczepień - Krucza
Krucza 36, Warszawa
local_phone22 688 70 44
Punkt Szczepień - Łódź
Północna 65, Łódź
local_phone881 221 433
Punkt Szczepień - Lublin
Topolowa 7, Lublin
local_phone881 221 433
Punkt Szczepień - Milanówek
Warszawska 1A, Milanówek
local_phone881 221 433
Punkt Szczepień - Ncs Warszawa
Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 1C, Warszawa
local_phone881 221 433
Punkt Szczepień - Oława
Szmaragdowa 8, Oława
local_phone881 221 433
Punkt Szczepień - Ujazdowskie
al. Aleje Ujazdowskie 1, Warszawa
local_phone22 688 70 44
Punkt Szczepień - Warszawa
Adama Branickiego 15, Warszawa
local_phone881 221 433
Punkt Szczepień - Wrocław
pl. Grunwaldzki 23, Wrocław
local_phone881 221 433

Opinie o: NZOZ Vaxmed

Dodaj opinię
Jarosław
1/5
30-04-2021 07:17
Żenada!!!!!
Miałem to nieszczęście , szczepienia pierwsza dawka 21 kwietnia na ul.Branickiego. Otrzymałem karteczkę, przewidywany termin drugiego szczepienia - 26 Mają.
Z internetu dowiedziałem się , że tego punktu szczepień już nie ma.
Dzwoniąc pod nr: 989 usłyszałem, że w ogóle nie jestem zapisany na drugą dawkę!!!!!. Na ulicy Sosnkowskiego pracują tacy fachowcy , którzy nie potrafią ani odebrać telefonu ani odpisać na maila.
Totalna wiocha!!!!
Paweł
1/5
11-05-2021 11:04
Jestem zaszczepiony dwukrotnie, natomiast informacja o tym nie zostałą wprowadzona do systemu, więc nie ma możliwości pobrania zaświadczenia o szczepieniu. Skandal
Agnieszka
5/5
11-05-2021 21:22
Byłam szczepiona pierwszą dawką na Branickiego. Wszystko poszło gładko, bez kolejki, szybko. W smsie na dzień przed szczepieniem dostałam info, że należy przyjść nie wcześniej niż na 5 min. przed terminem. Pracownicy byli pomocni i mili. O zmianie miejsca drugiej dawki zostałam poinformowana smsem oraz mailem. Punkt w Ursusie zorganizowany perfekcyjnie. Płynne wejścia, dużo przestrzeni i kilkadziesiąt stanowisk do szczepienia. Ogromna przestrzeń na odpoczynek po szczepionce z rozstawionymi w dużych odstępach krzesłami. Pojemny parking. Obsługa bez zarzutu.
Anna
1/5
13-05-2021 08:55
Omijajcie firmę Vaxmed. Zaszczepiona w marcu, do tej pory ślady na IKP. Nie wiem, kiedy i o której godzinie będzie druga szczepionka. Infolinia - nie sposób się dowiedzieć. Do wczoraj na www.vaxmed.pl mozna było napisać komentarz co się o nich myśli. Dzisiaj rano strona zniknęła. Firma wydaje mi się coraz bardziej podejrzana. Ktoś powinien się jej przyjrzeć.
Zaniepokojona
1/5
13-05-2021 14:43
OMIJAJCIE FIRMĘ VAXMED!!! Byłam zaszczepiona w Warszwie: 7kwietnia na Branickiego i 12maja na Sosnkowskiego. Do tej pory nie ma wprowadzonej informacji na IKP o żadnej dawce. Dzwoniąc pod nr 989 usłyszałem, że w ogóle nie jestem zapisana, i że z pierwszej dawki zrezygnowałam, a to nie jest prawda! Pytanie, czym byłam zaszczepiona? Czy właściwymi dawkami? Co było w strzykawce w roztworze, który mi podano? Infolinia firmy Vaxmed – działa jedynie automat, brak możliwości porozmawiania z człowiekiem. Firma wydaje się coraz bardziej podejrzana. Ktoś powinien się jej przyjrzeć. Zastanawiam się czy nie powinnam zgłosić sprawy do Prokuratury, przecież chodzi o moje zdrowie i życie oraz o następstwa braku możliwości pobrania kodu z portalu eobywatel, a w konsekwencji nawet możliwości utraty pracy!
Małgorzata
1/5
13-05-2021 21:45
Piszcie skargi do NFZ i rzecznika. Niech podejmą działania. Powinni wstrzymać im zapisy nowych osób. Niech uporządkują wpisy w IKP
Adam
1/5
13-05-2021 23:19
Czy zaszczepienie drugą dawką jest odnotowane na IKP? Czy ktoś ma takie pozytywne doświadczenie? Interweniujcie gdzie możecie, trzeba ukrócić ten bałagan. Firma Vaxmed powinna ponieść tego konsekwencje. To karygodnem
ADAM
1/5
14-05-2021 12:22
13 MAJA zaszczepiony drugą dawką. Brak wpisu w IKP
Na maile nie odpowiadają, telefonów nie odbierają
Alicja
1/5
16-05-2021 09:24
Moja mama była zaszczepiona drugą dawką 12 maja. Do dzisiaj brak wpisu na IKP. Zero kontaktu, brak odpowiedzi na maile. Firma Vaxmed powinna być niezwłocznie zweryfikowana.
Jarosław
2/5
17-05-2021 12:18
Dzień dobry
Udało mi się skontaktować i umówić datę i godzinę drugiego szczepienia.
Bardzo dziękuję.
joanna
1/5
17-05-2021 12:52
absolutny brak kontaktu z tą firmą-krzakiem! infolinia po 90min łączy z AUTOMATYCZNĄ SEKRETARKĄ, na maile nie odpowiadają zupełnie (wysłane trzy w ciągu trzech tygodni)!
nie mam pojęcia jakim cudem oni w ogóle funkcjonują na rynku, ale mam nadzieję, że z niego z hukiem wylecą.
zasługują na ZERO gwiazdek.
Jarosław Kocoñ
2/5
17-05-2021 13:03
Dzień dobry
Po wielu próbach udało mi się skontaktować i potwierdzić datę i godzinę drugiego szczepienia.
Dzięki.
dim
1/5
20-05-2021 13:29
zero kontaktu, firma krzak powstała 10 marca 2021 by wyciągać kasę za szczepienia, fatalna organizacja
Marcin
1/5
21-05-2021 10:32
Drugą dawkę otrzymałem na Sosnkowskiego 13 maja. Do dzisiaj na IKP brak informacji, a co za tym idzie - brak możliwości potwierdzenia zaszczepienia.
Pod numerem ich infolinii tylko automat. Wybranie opcji "połączenie z konsultantem" powoduje przerwanie połączenia.
Nie odpowiadają na wysyłane maile.
Może warto się zainteresować?!
grzegorz
1/5
21-05-2021 11:57
podobnie je jeden z pacjentów miałem pecha , ponieważ po zaszczepieniu się na Branickiego nie znalazłem się na liście osób zaszczepionych . Dzwoniłem przez kilka dnii na infolinię ale nikt nie odbierał.Postanowiłem pojecheć na Sosnkowskiego, Byłem pod bramą o godz. 10,30 i ku mojemu zaskoczeniu brama ,mimo, że punkt powinien być otwarty od 9-19 -ej, była zamknięta.
Zebrało się ponad 10 0sób, które chciały coś ustalić, omówić .Po 20 minutach do bramy /nie otwierając jej /podeszła pani informując nas, że jest pracownikiem punktu szczepień.
Poinformowała nas ,że ma bardzo dużo spraw i że prosi o napisanie na kartce o co chodzi.
Tak proszę państwa w XXI wieku są załatwiani pacjenci, staliśmy przed tą brama jak zwierzęta, które mimo, że przyjechały do punktu szczepień Vaxmed nie zostały należycie obsłużone.
Dopiero po zdobyciu nr telefonu do koordynatora szczepień udało mi się coś wyjaśnić.
Mam nadzieje, że po 2 szczepionce otrzymam zaświadczenie ,że zostałem zaszczepiony 2 krotnie.
Agnieszka
1/5
24-05-2021 12:03
Żenującą obsługa klienta. Nie można się dodzownić, nie ma odpowiedzi na maile a potrzebuję zmienić termin szczepienia. Infolinia vaxmed odsyła pod numer 989 a numer 989 pod infolinię vaxmed.
Monika
1/5
24-05-2021 12:20
Omijajcie ten punkt szczepień.
Jestem zaszczepiona dwiema dawkami i ani śladu w IKP.
A.W.
1/5
24-05-2021 18:30
Szczepiona byłam pierwszą dawką w Brwinowie 19.05.
Na ikp do dziś nic nie zostało wpisane. Żaden sms z godziną kolejnej dawki nie przyszedł. Żaden z 3 podanych numerów nie odbiera. Jak już cudem udało mi się dodzwonić otrzymałam informację od pani z rejestracji: nie wiem kiedy będzie wpisane do ikp. Proszę czekać. Zwaliła winę na system, bo się wiesza. Bardzo ciekawe, że innym punktom się nie wiesza tylko im.
Robert
1/5
24-05-2021 18:55
Nic nowego nie napiszę. Szczepienie w Brwinowie 14.05 - do dziś brak wpisu do IKP i potwierdzenia zapisu na 2. dawkę. U rodziny to samo po jeszcze dłuższym czasie. Pani przez telefon mówi, że dane są wprowadzane na bieżąco, i umywa ręce.
Tomek
1/5
26-05-2021 11:30
Banda krętaczy i oszustów. Szkoda słów
Jarosław
5/5
26-05-2021 19:02
Dziękuję, dziś otrzymałem drugą dawkę.
Julia
1/5
27-05-2021 11:18
Skandaliczna sytuacja, po 3 tygodniach od szczepienia nadal nie wprowadzone do systemu, brak informacji o 2 dawce a jakiegolwiek próby kontaktu są niemożliwe na każdy numer włącznie z tym podanym na karteczce. Na 989 rozkładają ręce.
Elżbieta
1/5
27-05-2021 16:51
To chyba kolejny przekręt firmy krzak
Niby byłam szczepiona pierwszą dawką, ale chyba nie napewno skoro nie ma tego w systemie. Karteczkę powieszę na lodówce. Trzy razy zmieniano mi termin o co nie prosiłam. Niestety nie pójdę, bo odporność to jedno, a otrzymanie dokumentu do drugie. Wg stanu na dziś nie byłam szczepiona i chyba mogę się ponownie zapisać.
Zgłaszam zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.
Jarosław
2/5
06-06-2021 13:31
Mnie na szczęście po kilku tygodniowej walce udało się zaszczepić II dawką.
Magdalena
1/5
07-06-2021 14:40
Zaczepiłam syna 14.05 i do dnia dzisiejszego brak wpisu na IKP nie ma też informacji o godzinie jeśli chodzi o druga dawkę. Cały dzień wiszę na infolinii, nie ma szans na dodzwonienie się. Napisałam maila też nic.
Magdalena
1/5
07-06-2021 14:49
Zaczepiłam syna 14.05 i do dnia dzisiejszego brak wpisu na IKP nie ma też informacji o godzinie jeśli chodzi o druga dawkę. Cały dzień wiszę na infolinii, nie ma szans na dodzwonienie się. Napisałam maila też nic.
Dana
1/5
08-06-2021 10:17
Zaszczepiona zostałam dwoma dawkami, pierwszą na Branickiego, drugą 27 maja na Sosnkowskiego. Do dziś nie ma śladu o drugiej dawce na IKP. Brak możliwości dodzwonienia się do punktu szczepień oraz brak odpowiedzi na maila. To jakaś firma "krzak" wyłudzająca kasę za szczepienia. Poinformuję o tym fakcie NFZ, bo podejrzewam kłopoty. Ocena - powinnam dać zero gwiazdek, ale nie ma takiej możliwości. Żenada
Marta
1/5
08-06-2021 10:58
Szczepienie pierwszą dawką obyło się 14 maja do dnia dzisiejszego, nie ma potwierdzenia w IPK. Od 14 maja próbuje zmienić termin drugiej dawki niestety bezskutecznie - brak kontaktu telefonicznego jakiegokolwiek, po przekierowaniu mojego maila do punktu szczepień w Brwinowie kontakt się urwał...Wyglada na to, ze młodzi lekarze założyli punkt szczepień bez przygotowania technicznego i merytorycznego do prowadzenia działalności. Niestety ofiarami braku jakiegokolwiek profesjonalizmu zostali pacjenci.
Michał
5/5
08-06-2021 11:45
Niestety 2 tygodnie po pierwszej dawce wciąż nie mam informacji o terminie szczepienia drugą dawką, na infolinii tylko automatyczne odpowiedzi, brak możliwości porozmawiania z człowiekiem. Nie wiadomo co robić.
Niestety, ale ta firma wygląda na oszustwo.
MR
1/5
08-06-2021 12:22
Firma nie wywiazuje sie z obowiazku aktualizowania danych o szczepieniach w systemie - ludzie pomimo szczepien widnieja jako niezaszczepieni
Marta
1/5
10-06-2021 10:48
Mam taką samą systuację nie ma śladu w systemie po moim szczepieniu i przez to nie mogę zapisać się w innej placóce na drugą dawkę.
Co robić? Macie jakieś rady?
Irena
1/5
11-06-2021 10:58
Żadnego kontaktu z placówką na Sosnkowskiego w Ursusie. Nie odpisuja na emaila ani nie odbierają telefonu, niby jako dodatkowa linia 22 688 70 44, po kilku chwilach połaczenie jest rozłączane. Nigdy więcej ani żaden lekarz ani żadna usługa medyczna w tej placówce.
Najważniejsze dla nich to widocznie wziąć kasę z NFZ, a pacjent niech się buja.
Magdalena
2/5
11-06-2021 23:21
Dnia 14.05 zaszczepiłam syna (wpis powyżej) ponieważ nie miałam wyznaczonej dokładnej godziny, brak wpisu na IKP i nie mogłam się dodzwonić pojechałam do punktu szczepień we wtorek 8.06 Brwinów. Na miejscu Pani bez problemu wyznaczyła mi dokładny termin szczepienia (jak widać dało się ), od razu przyszedł sms na telefon i pojawiła się informacja na ikp o terminie (data i godzina oraz miejsce szczepienia). Brak było jednak informacji o przyjęci pierwszej dawki szczepionki. Będąc na miejscu zadzwoniłam na infolinie NFZ i poprosiłam o sprawdzenie czy widoczna w systemie jest informacja o pierwszej dawce, czy jest to odznaczone czy tylko termin drugiej dawki. Pani potwierdziła że wszystko jest, i wszystko się zgadza. A dzisiaj wreszcie pojawiła się informacja na IKP w sekcji profilaktyka o przyjęciu 1 dawki z 2.
Tomasz
1/5
13-06-2021 16:43
Witam,
przeczytałem powyższe opinie i nie mogę dodać nic więcej, brak słów.
Infolinia jedna podaje numer drugiej i wokoło Macieju !
Nic nie można ustalić, muszę sprawdzić IKP, bo z powyższych opinii wynika, że niczego nie rejestrują.
Dana
1/5
15-06-2021 12:34
Napisałam maila do firmy w związku z brakiem wpisu na IKP drugiej dawki szczepionki, którego wysłałam również do wiadomości skarg i wniosków NFZ. Chyba poskutkowało, bo po 4 dniach uzyskałam wpis oraz certyfikat. Proszę próbować tą drogą egzekwować swoje uprawnienia.
Beata
1/5
16-06-2021 13:02
Jestem zaszczepiona dwukrotnie, natomiast informacja o tym nie została wprowadzona do systemu, więc nie ma możliwości pobrania zaświadczenia o szczepieniu. Po wielu próbach dodzwonienia się do konsultanta otrzymałam obietnice wpisu do godziny od rozmowy. Wpis jednak nie pojawił się. Znowu próbuje się dodzwonić i znowu graniczy to z cudem.
Marcin
1/5
25-06-2021 08:59
Fatalny kontakt, naprawdę, w zyciu nie spotkałem sie z czyms takim
Julia
2/5
25-06-2021 11:59
Jestem zaszczepiona dwiema dawkami ,ale w żaden sposób nie mogę wymóc na firmie
Vaxmed wydania certyfikatu osoby z aszczepionej.Nie mam konta na IKP,ale mąż i syn,również nie mają,ale byli szczepieni w innych placówkach i otrzymali te certyfikaty bezpośrednio po zaszczepienia drugą dawką.Nie mieli z tym żadnych problemów.Na infolinii uzyskałam informację,że wydanie certyfikatu zaszczepienia jest obowiązkiem punktu szczepień,w którym przyjęło się szczepionkę,więc Państwo w vaxmed opowiadają brednie i mijają się od swoich obowiązków.Sprawny proces szczepienia,to nie tylko kłucie,ale też dopełnienie wszelkich formalności administracyjnym.Pacjentowi należy się od Was potwierdzenie,że bo zaszczepiliście
Andrzej
1/5
29-06-2021 09:51
VAXMED to zupełna porażka i przekręt. Powinien się nimi zainteresować Sanepid i Policja. Nie raportują nie wykorzystanych szczepionek. Zero możliwości kontaktu z placówką w Krakowie, ani żadną inną. Podszywają się pod Skymedic, sami nie mają żadnych gabinetów ani lokalu w Krakowie. SKYMEDIC umywa ręce. Nie odbierają żadnego numeru telefonu, niby jest dodatkowa linia 22 688 70 44, ale tam też nikt nie odbiera, po kilku chwilach połączenie jest rozłączane. Firma założona w 03.2021 tylko po to, aby wydrzeć kasę z NFZ. Pewnie mieli znajomości....
Dariusz
1/5
29-06-2021 14:34
Organizacja szczepień karygodna (ciekawe, kto wydał zezwolenie). Szczepienie córki (skończy 16 lat we wrześniu) wyznaczone na dzisiaj w masowym punkcie szczepień w Brwinowie na 13:05. Termin potwierdzony na IKP (pobrane e-skierowanie).
Po przyjeździe do punktu, na drzwiach wejściowych karteczka "Dzieci pomiędzy 12 a 16 rokiem życia szczepione są w czwartki od godz. 16:00 do 18:00". Dzisiaj wtorek, więc nie zaszczepią. Nikogo nie obchodzi, że rodzice muszą zwolnić się z pracy. Czy nie można było wcześniej wysłać SMS ze zmianą terminu? Przecież punkt jest w posiadaniu informacji o dacie urodzin pacjenta!. Frustracja pacjentów, którzy wystają w kolejce do rejestracji (bo pomimo wyznaczonej godziny szczepienia nikt z personelu tego nie kontroluje - kto pierwszy ten lepszy) i nie zaszczepią dzieci sięga zenitu. Współczuję pracującym tam kobietom, bo dzisiaj wyleje się na nie fala krytyki.
Poza tym sam przekaz informacji o wykonanym szczepieniu i wyznaczeniu terminu drugiej dawki również pozostawia wiele do życzenia. Na IKP takie informacje pojawiły się dopiero po dwóch tygodniach. Ciekawe, jak to będzie wyglądało po drugim szczepieniu? Ile czasu trzeba będzie czekać na pobranie certyfikatu o wykonanych szczepieniach? Znowu upłyną dwa tygodnie?
Podsumowując na koniec: punkty szczepień działają, kaska leci, a że ludzie narzekają, to nikogo to nie obchodzi. Potem nie dziwcie się, że maleje liczba chętnych do szczepień!
Barbara
5/5
01-07-2021 11:54
Chciałam serdecznie podziękować Pani z infolinii punktu szczepień w Warszawie ( ul. Sosnkowskiego). Niestety nie znam nawet imienia, ale bardzo serdecznie dziękuję za bardzo szybką i profesjonalną pomoc.
Wcześniej ,przez około 2 godziny próbowałam dodzwonić się do punktu szczepień w Brwinowie.Moje dzieci były tam zapisane na drugą dawkę szczepienia na 29 czerwca. W tym dniu nie wykonano szczepienia ,pomimo że czekaliśmy w ogromnej kolejce około godziny. Pani poinformowała ,że nie zostaną zaszczepione dzieci do 16 roku życia, pomimo umówionych terminów. Mętnie się tłumaczyła błędami systemu. Powiedziała, że w zasadzie to nie wie dlaczego dostaliśmy sms-y na ten dzień.
Pierwszą dawkę dzieci otrzymały 8 czerwca i niestety było to bardzo przykre doświadczenie.
Przed punktem szczepień w Brwinowie panował okropny chaos, nikt nie koordynował kolejki , czekaliśmy około 2 godzin . Nikt nie przeprowadził wywiadu medycznego z dziećmi. Pani która podawała szczepionkę byłą bardzo szorstka i niedelikatna. Szarpała dzieci za ramię i kazała się rozluźnić.Syn jest leworęczny, prosiłam o zastrzyk w prawą rękę , Pani odpowiedziała, że tu szczepią tylko w lewą .
Po tych doświadczeniach chciałam przepisać dzieci na drugą dawkę do innego punktu. Aby to zrobić punkt w Brwinowie powinien anulować umówiony termin . Pomimo, że szczepienie nie zostało wykonane termin był zablokowany.Przez około 2 godziny próbowałam dodzwonić się do Brwinowa. 2 numery mają zapchane skrzynki i w ogóle nie ma szans. Pozostałe 2 to kolejka oczekujących. W obu przypadkach byłam dziewiąta w kolejce. Uparłam się i czekałam . Niestety jak już byłam pierwsza w kolejce połączenie było zrywane.
Brwinów to jedna wielka żenada !!! Nie można tak lekceważyć ludzi ! Ocena dla Brwinowa 0 gwiazdek! Odradzam wszystkim. Powinno się im odebrać uprawnienia do szczepień !
Tym bardziej doceniam miłą i skuteczną pomoc Pani z punktu szczepień w Ursusie.
Jeszcze raz dziękuję. To właśnie ten punkt otrzymuje ode mnie komplet gwiazdek.
szczep
1/5
01-07-2021 15:08
Vaxmed tak zablokował mojemu ojcu konto ,że nie może wykonać drugiej dawki szczepienia
Anna
1/5
25-07-2021 15:46
Dramat! Nie da się dodzwonić do tego miejsca, na maile nie odpisują. Zablokowali nam opcję podania drugiej dawki dziecku w innym miejscu, a tu nie da sie dodzwonić żeby umówić szczepienie. Ustalony termin sami przełożyli tak, że nie mieliśmy opcji się pojawić.
M.
1/5
13-08-2021 20:55
Szczepienia syna drugą dawką odbyło się 1.07.2021 do dziś czyli 13.08.2021 (1,5 mca) brak informacji w IKP nt. drugiej dawki szczepienia. Zgłaszam sprawę do Wojewódzkiego Oddziału NFZ i prokuratury.
Goska
1/5
07-09-2021 14:51
To jest jakas masakra,
Druga dawka13.08 do dziś brak wpisu w ikp, żeby było śmieszniej podobno zginęły dokumenty 😱 dzwonię codziennie 22 688 70 44 rozmawiał tłumacze,
Mam potwierdzenie - kwit z numerem serii itd
Rozumiecie udowadniam ze nie jestem wielbłądem 🤦‍♀️ Chyba czas zadzwonić wyżej.
Grzegorz
5/5
22-11-2021 18:49
Cała rodzina zaszczepiony bez żadnych problemów. Wpisy do IKP automatycznie. Polecam parking duza bezpieczna hala.
Zofia
3/5
26-11-2021 00:59
Czytam, że wpis jest automatyczny. Ale nie. Dzisiaj byłam na 3. szczepieniu w przychodni Waxmed w Ursusie, a wpisu na Koncie Pacjenta nie ma. Kilka dni poczekam.
Zofia
5/5
28-11-2021 02:49
Wpis wyświetlił się po 2 dniach. Obsługa profesjonalna i bardzo uprzejma. Absolutnie polecam. Punkt jest wielostanowiskowy,
Ela
1/5
05-12-2021 17:56
Może ktos wie czy certyfikat dostanie sie od razu po drugiej szczepuionce? Za nic nie mozna się dodzwonić
Marlena
5/5
05-01-2022 14:56
Matko, jestem zaskoczona tymi opiniami. Córka szczepiona pierwszą dawką, zapisana na drugą. Pierwsza dawka widnieje w ikp. Aż sprawdziłam po tych komentarzach tutaj. Nie było problemu ze zmianą terminu szczepienia choć zmienialiśmy 2 razy. Fakt, trochę trzeba było poczekać w kolejce aż się dodzwoniło, ale szczerze mówiąc to przywykłam do tego, że jest milion połączeń oczekujących jak się dzwoni do jakiejkolwiek poradni w Warszawie. Tutaj i tak było nieźle. Byłam czwarta w kolejce, szybko szło. Obsługa bardzo miła zarówno przez tel jak i na miejscu - Sosnkowskiego. Także nie wiem skąd te opinie. Chyba, że tylko my mieliśmy takie szczęście.
Wojtek
1/5
10-01-2022 11:30
Jak tam się dodzwonić ? ktoś wie bo dzwonię od wielu godzin i nikt nie odbiera.
Maria
2/5
11-01-2022 14:07
Potwierdzam większość fatalnych opinii nt. niemożności dodzwonienia się i chaosu informacyjnego. Zaszczepiłam się dwukrotnie w punkcie w Pruszkowie - hala sportowa. Możliwość pierwszego szczepienia wyłowiłam z internetu w maju i wszystko było w porządku, tyle że potwierdzenie pojawiło się na IKP od jakiegoś lekarza Vaxmedu z Milanówka. Na drugie szczepienie nie mogłam się dodzwonić, ale dostałam tuż przed upływem miesięcznego terminu info sms-em z terminem i skorzystałam ponownie. Na trzecią dawkę zapisałam się w przychodni innej firmy, w mojej okolicy. Wczoraj przyszedł SMS z warszawskiego telefonu, podpisany jako Vaxmed, z propozycją zapisania się na 3-cią dawkę. SMS oznaczony był jako prawdopodobny SPAM. Mam nadzieję, że 2 pierwsze szczepionki były prawdziwe, a styl działania tej dziwnej firmy z jednostronnym kontaktem i wynajmowanymi na szczepienia niemedycznymi obiektami wygląda mi na inicjatywę jakiegoś cwanego biznesmena.
Grażyna
5/5
23-01-2022 16:31
Szczepiłam się na Branickiego pierwszą dawką, a drugą na Sosnkowskiego, bez problemu otrzymałam certyfikat. Za każdym razem , gdy przekładałam terminy szczepienia dodzwanialam się.
Polecam punkt szczepien.
Agnieszka
1/5
25-01-2022 23:19
Żenujące miejsce. Zaszczepiłam się tam na covid. Miesiąc później, przed wyjazdem zagranicznym, sprawdzam na portalu i wyświetla się, że NIE pojawiłam się na szczepienie. Dzwonię na infolinię covidową, mówią mi, że placówka spieprzyła dokumentację medyczną i mam się wykłócać a jak nie da rady mam składać skargę na placówkę do NFZ. Oszczędzcie sobie stresu, idźcie gdzie indziej.
Dodaj opinię