Wincentego Janasa 9A
Tarnowskie Góry

Informacje podstawowe

Telefon: 32 413 15 70
e-mail: [email protected]

Godziny otwarcia

PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-15:00

Dodatkowe informacje

Jest to apteka ogólnodostępna, zezwolenie na jej otwarcie (o numerze DNAiH.8520.1.17.2014) wydano 8 marca 2014 r.

Opinie o: Apteka Gemini

Dodaj opinię
adam
5/5
13-03-2019 01:03
bardzo mila troskliwa obsluga gotowa pomoc i szukac leku w hurtowniach
Aleksandra
1/5
11-04-2020 12:28
Fatalna obsługa- najpierw odmowa wykonania maści robionej na AZS dla 7 letniego dziecka. Mąż usłyszał, że teraz to się nieopłaca. Innym razem dzwonię z zapytaniem o test URS 10 (badanie stanów zapalnych dróg moczowych dla 7 letniej córki)- pani z wyższością mi odpowiada, że czegoś takiego nie ma. Tłumaczę, że widnieje w aptece internetowej Gemini więc może da się zamówić. Podobno NIE DA SIĘ. Następnie problem z zamówieniem leku dla chorej Mamy na RZS- recepta przetrzymana prawie 4 dni, dalej telefon, że nie może być zrealizowana. Informacja, że trzeba mieć lek przepisany od lekarza rodzinnego. I znowu powtórka z rozrywki- czekamy, lek miał być do dwóch dni. Dzwonimy- nikt nie odbiera telefonu. Wieczorem po 22,5 dnia udało się dodzwonić. Przychodzimy po lek, pani farmaceuta bardzo opryskliwie informuje mnie, że mam przyjść za kolejne 4 dni i że to nie jest piekarnia (z sarkazmem), że się od razu wszystko dostaje. Cierpliwie tłumaczę po raz kolejny, że lek był zamówiony prawie 3 dni temu i że gdy dzwoniłam, pani kazała mi po niego przyjść. Okazuje się, że pani farmaceutka ma problem z jednym lekiem i po 15 minutach prosi, żeby wszystko jej podać od nowa. Numery recept, pesel. Dalej problem, bo nie może wydać jednego z leków na recepcie. W aptece nie ma nikogo, stoję już 20 minut i dalej jest problem z realizacją leków przepisanych przez lekarza. Zrezygnowałam z jednego leku na recepcie- pani farmaceutka najwyraźniej (cały czas do siebie coś mrucząc pod nosem) nie umie czegoś opanować w systemie. Proszę o maseczki 10 szt. (epidemia koronawirusa), które chciałam zamówić telefonicznie, ale usłyszałam, że maseczek jest dużo i spokojnie kupię, gdy przyjdę dla mojej rodziny oraz mojej ciężko chorej Mamy, która ma problem z chodzeniem. Pani nieprzyjemnym tonem oznajmia, że dzisiaj sprzeda mi maksymalnie 5. Pytam dlaczego, skoro mają być dla mojej rodziny (3 osoby) plus dla mojej Mamy, która nie jest w stanie po nie iść? Usłyszałam, że ona jest tu kierownikiem i ona ustala zasady. Dramat... Dodam, że przez telefon usłyszałam, że mają ich bardzo dużo... Złośliwość ludzka? Co winna jest moja 74 letnia niepełnosprawna Mama?
Gosia
1/5
11-09-2021 09:42
Starsza pani w okularach blondynka, bardzo nie przyjemna dzwoniąc i zamawiając lek wszystko sprawnie ale później nie było tak super. Przychodząc po odbiór leku pani w chamski sposób informuje mnie , że "leku jeszcze nie ma i proszę przyjść później" , bez słowa wytłumaczenia szkoda że nikt wcześniej nie poinformował mnie , że leki można dopiero odbierać po godzinie 12.
Nie polecam , ceny może i konkurencyjne , ale obsługa fatalna jakbym tej pani przerwała picie kawy ...